شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت ارز باعث شده خیلی از افراد به فکر درآمد ارزی باشند تا بتوانند در شرایط موجود به درآمد مورد نظر خود برسند.
یکی از ابزارهایی که می توان به وسیله آن به درآمد دلاری رسید، یادگیری معامله یا ترید در بازارهای مالی بین المللی مانند فارکس و رمزارز است.
اما ورود به این بازارها بدون داشتن اطلاعات و تجربه کافی و همینطور بدون گذراندن دوره های آموزشی مناسب منجر به ضرر و از دست دادن سرمایه خواهد شد.
ما در گروه فینوارد به صورت تخصصی در حوزه آموزش و بعد از آن کوچینگ شما در بازارهای مالی به لحاظ تکنیکال و روانشناسی می پردازیم.
در واقع تنها بخشی از ورود و به سود رسیدن در بازارهای مالی یادگیری اصول و مبانی تکنیکال معامله گری است و بخش بسیار زیادی از این موضوع، در واقع آماده سازی روانی برای حضور در این بازارهاست.


در این دوره آموزشی به شما چگونگی ورود به بازار ارزهای دیجیتال یا رمزارزها به طور کامل آموزش داده خواهد شد و بعد از آن شما را تا تبدیل شدن به یک تریدر حرفه ای همراهی خواهیم نمود.
حتما به این موضوع توجه کنید که اگر تا الان وارد کار ترید نشدید دست به انجام معامله نزنید و صبر کنید تا اطلاعات کافی به شما داده شود و بعد از کسب تجربه لازم وارد کار معامله گری شوید.
این دوره آموزشی در سه بخش کلی ارائه خواهد شد:
1    آشنایی با رمزارز و بازار رمز ارز
2    تحلیل تکنیکال
3    ورود به بازار و ترید
در پایان این دوره شما دیدی منطقی و منطبق بر واقعیت نسبت با بازار رمزارز خواهید داشت و می توانید کار خود در این بازار را به شیوه ای درست و کارآمد آغاز کنید.


نکته پایانی و بسیار مهم این است که کار کردن در بازارهای مالی بین المللی سخت است و نیازمند صیر و تمایل به یادگیری همیشگی دارد که البته درآمد بسیار خوبی هم به همراه خواهد داشت. اگر این ویژگی ها را درخودتون سراغ ندارید همین ابتدا پیشنهاد می کنیم که وارد این حرفه نشوید.